Prekių grąžinimas

Įsigytas prekes galima grąžinti per 14 d.

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

Norėdami grąžinti prekes, išsiųskite jas adresu: Vaidoto g. 1, Kaunas 45387 Tel.: +37060884677

Grąžinti į Omniva paštomatą:

Kauno RIMI Juozapavičiaus paštomatas, 77705, +37060884677.

Grąžinti į DPD paštomatą:

Juozapavičiaus Rimi paštomatas 018, +37060884677.

Grąžinant prekę, pateikite šią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, užsakiusio asmens vardas ir pavardė, grąžinimo priežastis.

Įstatymų numatyta tvarka Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 d.d. po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, akvarius.lt įsipareigoja savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

Mokėjimai:

Atsiskaityti galima naudojantis Swedbank, Seb, Luminor, Citadele ir Šiaulių bankas elektroninės bankininkystės paslaugomis. Atsiskaitymai galimi euro valiuta. Mokėjimai apdorojami naudojantis MakeCommerce.lt mokėjimų platforma.

Į kitus Jūsų klausimus mes mielai atsakysime el. paštu info@akvarius.lt